draw the line

det finns inte ord för hur dåligt jag mår just nu.. jag tar dig före allting, vilket är helt fel eftersom jag borde ta allt före dig. alla förväntar sig att jag ska komma över dig och att det är hur lätt som helst, men dom vet ingenting.. det är inte så jävla lätt att komma över någon som man har gillat i 3 år! 3 fucking jävla år, hur kan jag va så jävla blind och inte sätt att det är inte en sån kille jag ska ha ? jag undrar verkligen om du vet vad kärlek är, om du vet hur det känns att vara kär ? för så som du håller på så tror jag verkligen inte det.. men trotts allt det, så finns det något i dig som jag gillar, jag vet inte vad men det är nånting speciellt. jag vet inte hur lång tid det kommer ta, eller hur det kommer gå men jag ska komma över dig, jag vet att det inte kommer att vara lätt.. men jag ska klara det. inte för din skull, utan för min. jag mår inte bättre över att vara olyckligt kär i dig, det förstör bara allting..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu